czwartek, 6 października 2011

Kiedy reklama jest brzydka

Opinie klientów na efekty pracy działu kreacji bywają zaskakujące.

Niekiedy słyszy się, że reklama jest brzydka… Co konkretnie? Nie wiadomo. No po prostu nie trafia w gusta kilku pracowników firmy.


Zrobienie ładnej reklamy nie jest problemem – zwłaszcza jeśli mamy do czynienia z urodziwym z natury produktem. Jeśli ten urodą nie grzeszy – ładna reklama jest możliwa…, ale bez niego. I tu pojawia się kolejny problem, bo rekwizyty produktu mogą być znów nie do przyjęcia przez niektóre działy w firmie, które tak ciężko pracowały, by wyprodukować funkcjonalne brzydactwo.

Opinie o reklamie mogą być różne, jednak ważniejsze od opinii są rezultaty.
Zadaniem agencji reklamowej nie jest sprzedaż samych siebie, a sprzedaż produktów klientów.
Dlatego o marketingowej wartości reklamy nie przesądza jej piękno. Zresztą piękno to pojęcie względne. A artyzm z brzydotą się brata.


źródło zdjęcia: http://www.london-ers.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz