Opinie klientów na efekty pracy działu kreacji bywają zaskakujące.
Niekiedy słyszy się, że reklama jest brzydka… Co konkretnie? Nie wiadomo. No po prostu nie trafia w gusta kilku pracowników firmy.
Zrobienie ładnej reklamy nie jest problemem – zwłaszcza jeśli mamy do czynienia z urodziwym z natury produktem. Jeśli ten urodą nie grzeszy – ładna reklama jest możliwa…, ale bez niego. I tu pojawia się kolejny problem, bo rekwizyty produktu mogą być znów nie do przyjęcia przez niektóre działy w firmie, które tak ciężko pracowały, by wyprodukować funkcjonalne brzydactwo.
Opinie o reklamie mogą być różne, jednak ważniejsze od opinii są rezultaty.
Zadaniem agencji reklamowej nie jest sprzedaż samych siebie, a sprzedaż produktów klientów.
Dlatego o marketingowej wartości reklamy nie przesądza jej piękno. Zresztą piękno to pojęcie względne. A artyzm z brzydotą się brata.
źródło zdjęcia: http://www.london-ers.com
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz